Jak mogę zmienić dane swojego konta?

Kliknij w zakładkę Moje konto. Tam będziesz mógł zaktualizować dane oraz ustawić nowe hasło.

Jaki jest koszt dostawy?

Dostawa jest BEZPŁATNA!

Jak mogę zapłacić za zamówienie?

Zamówienie możesz szybko opłacić przelewem online za posrednictwem serwisów PayU, PayPal, Sofortbanking. Masz także możliwość skorzystania z przelewu tradycyjnego, karty kredytowej i przekazu pocztowego.

Jak mogę się skontaktować z Beprint.pl?

Nasze dane kontaktowe znajdziesz w zakładce Kontakt

Czy mogę złożyć nietypowe zamówienie?

Oczywiście! Realizujemy Twoje zamówienia kompleksowo. Napisz, co Cię interesuje, a my przedstawimy Ci wycenę produktu. Skontaktuj się z Nami.

Mogę mieć drugie konto na ten sam numer NIP?

Na dany numer NIP można posiadać jedno konto. 

Jaka jest najmniejsza czcionka, którą mogę wydrukować?

Najmniejszy rozmiar jaki możesz wydrukować to 7 pkt - 100%K

Jak przesłac pliki do druku? Jak sprawdzić. czy plik jest dobrze przygotowany?

Podczas składania zamówienia pojawi Ci się okno Wgraj plik. W podglądzie zobaczysz wizualizację produktu. Bez obaw - nasz system pomoże Ci w dobraniu odpowiednich parametrów pliku. Po opłaceniu zamówienia sprawdzimy, czy jest ono zgodne z naszą specyfikacją. Wgrywanie pliku jest szybkie i proste. Jeśli chcesz, aby przed opłaceniem zamówienia nasz zespół sprawdził, czy Twój plik jest odpowiednio przygotowany napisz maila na adres biuro@beprint.pl, prosimy byś w treści maila wpisał numer zamówienia. 

W jakim formacie musi być mój plik?

Możesz wgrać następujące formaty: PDF, TIFF, TIF, JPG

W jaki sposób złożyć zamówienie?

Wybierz produkt, który Cię interesuje i ustaw jego parametry. Następnie wyznacz nakład. Gdy wszystko już ustawisz kliknij koszyk.W zamówieniu będziesz mógł wgrać plik i dać swój wzór do realizacji. 

Co się dzieje, gdy złożę już zamówienie?

Gdy złożysz zamówienie sprawdzamy poprawność Twojego pliku. Otrzymasz także maila z informacją o statusie procesu realizacji. Jeśli znajdziemy błąd, zostaniesz o nim poinformowany i dostaniesz wskazówki, jak możesz go poprawić. Aktualny stan Twojego zamówienia możesz sprawdzić w zakładce Zamówienia.

Kiedy dostanę fakturę?

Fakturę otrzymasz tuż po spakowaniu produktu. Jest ona generowana automatycznie. Jeśli wybrałeś fakturę elektroniczną, możesz pobrać ją w zakładce Faktury do pobrania w panelu Moje konto. Jeśli wybrałeś wersję papierową faktóra zostanie dołączona do zamówienia i wysłana wraz z paczką. Jeśli paczka jest na inny adres, niż dane księgowe, fakturę wyślemy pocztą. 

Czy mogę podmienić pliki zamówienia?

Jeśli Twoje zamówienie zostało odrzucone, możesz ponownie kliknąć w przycisk Zmień plik w zakładce Zamówienia i wgrać docelowy wzór. 

Czy mogę przyspieszyć termin realizacji zamówienia?

Najkrótrzy czas realizacji zamówienia jest wyświetlony przy numerze Twojego zamówienia. 

Ile kosztuje dostawa?

Dostawa jest bezpłatna.

Jaki jest czas dostawy zamówienia?

Czas wysyłki produktów znajdziesz przy numerze zamówienia. (Przesyłka jest zawsze dostarczana przez kuriera następnego dnia. W szczególnych przypadkach termin dostawy może się wydłużyć do 72h) Czas wysyłki jest uzależniony od godziny, w której złożysz kompletne zamówienie z poprawnym wynikiem wgranego przez Ciebie pliku. Gdy Twoje zamówienie będzie gotowe do wysyłki dostaniesz od nas e-mailowe powiadomienie z linkiem do systemu przewoźnika i numerem listu przewozowego. Tam będziesz mógł sprawdzić status swojej paczki. 

Jakie są opcje dostawy?

Zamówienia wysyłamy firmami kurierskimi (UPS, GLS, DPD, SIÓDEMKA, RABEN, DB SCHENKER).

Czy mogę zlecić zamówienie na inny adres?

Tak! W zakładce Moje konto znajdziesz zakładkę Adresy dostawy, gdzie możesz wpisać docelowy adres przesyłki. 

Czy mogę zmienić adres dostawy po złożeniu zamówienia?

Sprawdź, czy masz dostęp do zmiany adresu dostawy w zakładce Zamównienia. Jest to uzależnione od statusu realizacji Twoich produktów. Masz także możliwość skontaktowania się z kurierem w celu zmiany daty i godziny zamówienia. Numer listu przewozowego i dane kontaktowe przewoźnika znajedziesz w wysłanym przez nas e-mailu. 

Czy adres dostawy może być poza granicami Polski? 

Nasze ceny przewidziane są dostawę na terenie Polski. Jeśli chcesz,aby paczka była wysłana do innego kraju skontaktuj się z nami

Jak będzie zabezpieczone moje zamówienie podczas wysyłki?

W trosce o Twoje zamówienie, produkty będą spakowane w opakowania z kartonu i zabezpieczone folią stretch. Na opakowaniu zawsze znajduje się list przewozowy.

Chcę wysłać jedno zamównienie na kilka adresów. Gdzie mogę to zaznaczyć?

Abyś mógł wysłać zamówienie na kilka różnych adresów dostawy, musisz złożyć je niesystemowo, za pomocą handlowca. Skontaktuj się z nami. Sporządzimy wycenę związana z dodatkowym podziałem nakładu i zorganizujemy transport. 

Nie jestem zadowolony z zamówienia. Jak złożyć reklamację?

W przypadku, gdy zamówienie nie spełnia Twoich oczekiwań, możesz złożyć reklamację. W panelu Zamówienia znajdziesz zakładkę Reklamacje, w którym poprosimy Cię o wypełnienie formularza. 

Czy mogę wstrzymać zamówienie?

Jeżeli Twoje zamówienie znajduje się w dziale DTP możesz je cofnąć bez dodatkowych opłat. W takiej sytuacji prosimy abyś ponowne wgrał plik i przekazał zlecenie do druku.

Zauważyłem błąd w pliku. Jak mogę wstrzymać druk i poprawić moje zamówienie? 

Jeżeli zamówienie jest już w procesie produkcyjnym i zostały wypalone płyty, można wstrzymać druk. Jednak do zamówienia doliczymy dodatkową opłatę (200zł netto dla druku 4/0 i 400zł netto dla druku 4/4). W przypadku większej ilości kompletów prosimy o kontakt.

PDF - jakie ma mieć parametry?

PDF - PrePress - zgodność: Acrobat 4 (PDF 1.3)

  1. wszystkie fonty zamienione na krzywe,
  2. spady po 3 mm z każdej strony,
  3. jeśli w pracy znajdują się mapy bitowe, to powinny być one odpowiednio zapisane w skali 1:1,
  4. rozdzielczość 350 dpi (prace są naświetlane przy liniaturze 175 lpi),
  5. tryb kolorów CMYK bez osadzonych dodatkowych profili (lub zadany profil „Coated Fogra 39 (ISO 12647-2):2004)“,
  6. projekt wyśrodkowany na stronie,
  7. odległość obiektów graficznych i tekstów od linii cięcia min. 3 mm (katalogi i teczki zalecane 5 mm)
  8. Jeżeli występują Linie cięcia w pracy to powinny się znajdować za obszarem brutto. (patrz przykład: http://chroma.pl/Przygotowanie/UlotkiSkladane)
  9. wszystkie bitmapy umieszczone w PDF powinny być zapisane w trybie CMYK 8 bit na kanał. W przypadku 16 lub 32 bitów mogą wystąpić błędy, za które Beprint.pl  nie ponosi odpowiedzialności WSZYSTKIE CZCIONKI MAJĄ BYĆ ZAMIENIONE NA KRZYWE.

    Beprint.pl NIE PONOSI odpowiedzialności za prace, w których czcionki nie zostały zamienione na krzywe.

    W związku z możliwością wystąpienia błędów przy generacji plików PDF w postaci WEKTOROWEJ, a nie jako bitmapa z programu Adobe Photoshop, pliki wynikowe z programu Adobe Photoshop powinny być zapisywane jako TIFF bez warstw - spłaszczone. Drukarnia Chroma NIE PONOSI odpowiedzialności za błędnie wygenerowane pliki PDF z programu Adobe Photoshop oraz pliki błędnie wygenerowane przez program Adobe Photoshop przekonwertowane przez inne oprogramowanie np. Adobe Indesign
    Prawidłowo przygotowany PDF PDF-y – PrePress:
  10. acrobat 4 wersja 1.3,
  11. zdjęcia 350dpi,
  12. wektory 2400 dpi,
  13. spady po 3 mm + linie cięcia,
  14. katalogi i broszury - strony w kolejności 1,2,3 ... itd. (żadnych składek),
  15. całość CMYK,
  16. dokładne opisy plików tj. Katalog_X_Srodki.pdf Katalog_X_Okładka.pdf, (gdzie x=nazwa),
  17. ulotki składane, przygotowane wg wzorów dostępnych na naszej stronie,
  18. projekt wyśrodkowany na stronie.
  19. czcionki zamienione na krzywe

JPG - jakie ma mieć parametry? 

  1. format 1:1,
  2. spady po 3 mm z każdej strony,
  3. rozdzielczość 350 dpi,
  4. tryb kolorów CMYK, bez osadzonych dodatkowych profili (lub zadany profil „Coated Fogra 39 (ISO 12647-2):2004)“,
  5. projekt wyśrodkowany na stronie.
  6. odległość obiektów graficznych i tekstów od linii cięcia min. 3 mm (katalogi i teczki zalecane 5 mm)
  7. Jeżeli występują Linie cięcia w pracy to powinny się znajdować za obszarem brutto. (patrz przykład: http://chroma.pl/Przygotowanie/UlotkiSkladane)
  8. wszystkie bitmapy powinny być zapisane w trybie CMYK 8 bit na kanał. W przypadku 16 lub 32 bitów mogą wystąpić błędy za które Berint.pl nie ponosi odpowiedzialności

Plik TIFF - jakie ma mieć parametry?

  1. format 1:1,
  2. spady po 3 mm z każdej strony,
  3. rozdzielczość 350 dpi,
  4. tryb kolorów CMYK, bez osadzonych dodatkowych profili (lub zadany profil „Coated Fogra 39 (ISO 12647-2):2004)“,
  5. bez warstw – spłaszczone,
  6. zalecana kompresja LZW lub spakowane ZIP,
  7. projekt wyśrodkowany na stronie,
  8. odległość obiektów graficznych i tekstów od linii cięcia min 3 mm.(katalogi i teczki 5 mm)
  9. Jeżeli występują Linie cięcia w pracy to powinny się znajdować za obszarem brutto. (patrz przykład: http://chroma.pl/Przygotowanie/UlotkiSkladane)
  10. wszystkie bitmapy powinny być zapisane w trybie CMYK 8 bit na kanał. W przypadku 16 lub 32 bitów mogą wystąpić błędy za które Beprint.pl nie ponosi odpowiedzialności